Atsiskaitymai mokėjimo kortelėmis

Experience-bank-cards-Rimi-250x250-v02Rimi Baltic atrinko EPS LT kompaniją įgyvendinti visus keliamus reikalavimus migravimui pagal EMV standartą. Sprendimas buvo įgyvendintas per trumpą laiką bei pilnai pritaikytas pagal Rimi Baltic poreikius visose Baltijos šalyse – Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje…

Atsiskaitymai mokėjimo kortelėmis savitarnos įrenginių tinkle

Experience-bank-cards-EMSI-250x250-v01Lietuviško kapitalo EMSI degalinių tinklas nusprendė tolimesnę verslo plėtrą tęsti su patikrintu partneriu. Specifinė EPS LT patirtis diegiant savitarnos sprendimus degalinių tinklams garantavo sklandų projekto įgyvendinimą…

Įmonių mokėjimo kortelių sprendimas

Experience-fleet-cards-Lukoil-250x250-v01Pagal Lukoil Baltija užsakymą EPS LT sukūrė ir įgyvendino kuro kortelių sprendimą. Pagal užsakovo specifikaciją ir geriausią pasaulinę praktiką per trumpą laiką buvo sukurtas patikimas bei funkcionalus sprendimas…

Lojalumo sistemos (CRM)

Experience-loyalty-cards-Aciu-Maxima-250x250-v01EPS LT savo klientui Maxima Grupė sukūrė lojalumo sistemą „Ačiū“, kuri buvo įgyvendinta per ypač trumpą laiką. Lietuva tapo pirmąja šalimi, kurioje buvo paleistas šis lojalumo sprendimas, vėliau jis buvo adaptuotas ir pritaikytas Latvijos, Estijos ir Bulgarijos rinkoms…

Sveikatos draudimo sprendimas

Experience-Insurance-cards-SEB-Gyvybes-draudimas-250x250-v01EPS LT sukūrė ir įgyvendino pažangią sveikatos draudimo valdymo ir administravimo sistemą SEB Gyvybės Draudimui. Sistema buvo tikras lūžis rinkoje ir neturėjo sau lygių Lietuvoje. Ji greitai tapo standartu sveikatos draudimo rinkoje…

Greitas įmokų ir mokesčių surinkimas

Experience-e-products-sale-Maxima-250x250-v01Įmokų ir mokesčių surinkimo sprendimas buvo integruotas į jau egzistuojančią Maxima Grupės parduotuvių infrastruktūrą. Sprendimas suteikė galimybę surinkti mokesčius iš klientų ir pervesti juos paslaugų tiekėjams…

Elektroninių prekių ir paslaugų pardavimas

Experience-Prepaid-Pildyk-Tele2-250x250-v01EPS LT kompanija buvo pirmoji rinkoje pasiūliusi mobiliojo ryšio tinklo operatoriui Tele2 pardavinėti išankstinio apmokėjimo papildymo mobiliųjų kodus kaip elektroninius prekes. Visiškai naujas sprendimas buvo perkeltas į elektroninę Tele2 erdvę, todėl plastikinių kortelių poreikis išnyko…