Prisijunkite prie mūsų


Close up of men's rowing team

AIŠKŪS TIKSLAI. Kiekvieno atliekamo darbo tikslas – aiški ir apčiuopiama nauda mūsų klientams, partneriams ir įmonei.
LAISVĖ IR ATSAKOMYBĖ. Darbuotojams suteikiama daug laisvės, bet kartu ir asmeninės atsakomybės už kokybiškus darbo rezultatus.
MOTYVACIJA. Įmonėje veikianti motyvacinė sistema užtikrina, kad įmonės akcininkai sąžiningai dalinasi su darbuotojais sėkmingos veiklos rezultatais.
VERTYBĖS. Kasdieninėje įmonės veikloje vadovaujamės šiomis 3 vertybėmis – pagarba klientui, pagarba partneriui, pagarba kolegai.

Jūs inicijuosite ir įgyvendinsite projektus, susijusius su atsiskaitymo mokėjimo kortelėmis paslaugomis, bendrausite su mūsų klientais ir partneriais, užtikrindami tvarius ir ilgalaikius verslo santykius.
Tikimės, kad Jūs

– turite kelių metų patirtį IT projektų valdyme (patirtis su mokėjimo kortelių sistemomis – privalumas);
– esate ambicingas ir aktyvus, esate orientuotas į rezultatus;
– sugebate suburti ir įkvėpti kolegas bendro tikslo siekimui;
– turite puikius organizacinius įgūdžius, pasižymite struktūriniu, analitiniu mąstymu;
– mėgstate ir mokate bendrauti, gebate planuoti tiek savo, tiek kitų laiką;
– puikiai mokate anglų kalbą (tiek raštu, tiek žodžiu) ir galite susikalbėti rusų kalba.

Mes Jums siūlome:

– dirbti prasmingą darbą profesionaliame ir draugiškame kolektyve;
– sąlygas augti bei tobulėti;
– patrauklią darbo vietą, lanksčias darbo valandas;
– kompetencijas ir darbo rezultatus atitinkantį atlygį už darbą;

Laukiame Jūsų ir kviečiame siųsti savo gyvenimo aprašymą su nuoroda „Projektų vadovas EPS“ iki kovo 20 d. Konfidencialumą garantuojame. Informuosime tik atrinktus kandidatus.



Ar norite savo darbu ir žiniomis būti naudingas žmonėms ir teikti jiems profesionalią pagalbą siekiant užtikrinti kokybišką paslaugų teikimą ir operatyvų problemų sprendimą? Jei taip, tuomet siųskite savo gyvenimo aprašymą, nes mes ieškome naujo komandos nario.

Jūs būsite atsakingas (-a) už:
– pirmo lygio incidentų ir užklausų registravimą ir sprendimą (telefonu, email, ITWorks),
– įmonės informacinių sistemų stebėjimą (Nagios, Cacti, EPS E2E, EPS Domino) ir problemų eskalavimą,
– incidentų ir užklausų eskalavimą antro lygio specialistams (OTRS), informavimą apie vykstantį incidentą,
– kortelių skaitytuvų ruošimą naudojimui pagal nustatytas procedūras.
Tikimės, kad Jūs:
– turite bazines IT žinias,
– gebate nustatyti techninės ir programinės įrangos gedimus,
– turite galimybę dirbti pamaininį darbą,
– esate atsakingas ir sugebate išlaikyti dėmesio koncentraciją darbo pamainos eigoje,
– galite bendrauti anglų bei rusų kalbomis,
– esate paskutinių kursų studentas (IT srities).
Mes Jums siūlome:
– galimybę dirbti profesionaliame ir draugiškame kolektyve,
– sąlygas augti ir mokytis,
– kompetencijas ir darbo rezultatus atitinkantį atlygį už darbą.
Savo gyvenimo aprašymą siųskite el.paštu personalas@uvs.lt su nuoroda „Help desk konsultantas (-ė)“ iki kovo 20 d. Konfidencialumą garantuojame. Informuosime tik atrinktus kandidatus.